snart flytt

Ja, nu är det så att på fredag flyttar jag in i lägenheten här i Strömstad :) Ska bli riktigt roligt, men också jobbigt för nu har vi några få dagar på oss och massa saker att göra. Har börjat att städa idag och packa enr allt så nu ligger allt i lådor.

Var ledig idag, Jag och David var ner till Strömstad och shoppasde lite, fick en ett års present av David och köpte mig även en partym :) sarah jessica parker nya parfym, jätte god och DYR, haha nejdå, men en liten flaska för mycket pengar men det var jag värd. Tyckte jag.

På fredag var det tänkt att jag skulle åka hem, men eftersom det blir flytt så stannar jag i Strömstad helgen ut och så måste jag in och jobba några timmar lördag och söndag för brist på personal så jag hoppar in och hjälper tjejerna.

Nu har jag pratat så ni nog har fått nog för länge sedan. Men jag ska krypa ner i min ny bäddade säng efter att ha hängt en tvättmaskin full med tvätt.

Vi hörs imorgon ha en bra kväll

KRAM


P.s var ju marknat i strömstad i helgen så var där och köpte lite strumpor, lägger ut en bild på ett par som jag diggar. d.s








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0